Det märks att min bror är hemma igen

Bråken är redan igång. Det första han sa till mig var "du är dum i huvudet". Jag vet inte hur han gör det, men han lyckas få alla att bråka, inklusive mig och mamma. Jag drar nu in hans födelsedagspresent. Han får ingen. Han vill inte ens ha en från mig, så då ska han minsann inte få en. Jag är så jäkla trött på honom. Han har bara varit hemma i 2 timmar och jag vill redan att han ska åka igen. Som tur är ska han det. På torsdag blir det lugn och ro i huset igen.

Dodds kom hit vid fem-tiden. Vi tittade på simningen vid sex-tiden och skrek som galningar när Sarah tog guld. Hon åt middag här också. Hon ville även ha en detaljrik beskrivning på allt som jag inte redan berättat via telen. Okej, man fattar nog ingenting av det här, haha.

Imorgon ska jag i alla fall träffa Hilda i stan! Det var så himla länge sedan så det ska verkligen bli jättekul! Senare blir det till att möta upp tjejerna och äta middag och gå på bio. Imorgon blir en perfekt dag! Jag har dock hört att det ska regna... Men strunt samma!

Nu ska jag faktiskt försöka att stänga av datorn och gå och lägga mig. Som mamma så snällt påpekar så har jag inte släckt tidigare än tre på hur länge som helst.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: