I was dreaming of the past and my heart was beating fast

Godmorgon! Jag tycker faktiskt synd om Nea som inte har något sommarlov kvar. Hon jobbar varenda vardag nu fram tills skolan börjar. Fast å andra sidan kommer hon vara över 4000 kr rikare än mig nästa månad, haha.

Jag kom och tänka på att folk måste undra varför jag inte gör någonting av mitt sommarlov. Jag ligger mest hemma och tittar på film. Men då ska jag berätta för er nya läsare att jag har varit sjuk i snart 3 månader. Jag vet att det låter väldigt töntigt, men jag har haft oförklarlig feber i 3 månader. Läkarna har tagit alla prover som går att tas utan att det har visat någonting. Enligt proverna så är jag frisk som en nötkärna, vilket jag inte är. Man är inte frisk om man har haft feber i 3 månader. Men, jag har en teori! Jag tror att någon gen har aktiverats och att jag håller på att förvandlas till något form av "monster". Jag menar, en varulvs kroppstemperatur ligger på härliga 43 grader! Vampyrer är ju dock mycket kallare, så jag antar att jag kanske håller på att bli en freakad liten varulv. Det verkar som om det är den enda rimliga förklaringen.

Nu har jag också lyckats dra på mig en förkylning och Josses hosta, så mitt liv är inte så himla roligt just nu. Jag försöker göra saker ändå men det blir inte så mycket. Jag hoppas på att förkylningen försvinner snart så att jag kan göra lite mer än att ligga i sängen hela dagarna...

Jag tror att jag ska försöka hitta något i kylen att äta till lunch snart. Jag är hungrig. Hörs senare med Dagens Twilight-bild och klipp från New Moon!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: