You're the voice I hear inside my head, the reason that I'm singing

Godkväll! Hur har eran kväll varit? Själv så har jag firat min bror. Väldigt trevligt faktiskt! Det är inte så många som är hemma såhär mitt i sommaren så vi var inte så många. Då får man faktiskt en chans att prata med folket som är här. Och nu kommer jag låta helt schizofren, men jag tycker faktiskt att det är lite tråkigt att Simon åker imorgon igen. Hahah, det är väl för att när vi väl håller sams så har vi väldigt kul. Det är dock inte så ofta, men idag har vi faktiskt gjort det! Men jag ska följa med till centralen imorgon så att dom hittar till terminalen. Det skulle ju vara typiskt dom att gå vilse på centralen, hahah! När jag skriver dom så menar jag min bror och hans kompis. Hans kompis är min gudmors son och dom ska åka ner till deras landställe där min gudmor redan är. Okej, lite svårt att förklara.

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll. I och med att jag blev väckt nio imorse så är jag redan trött.. Och eftersom att jag ska med till centralen imorgon så måste jag ställa alarmet då också.

Förresten, är det någon som vet om det finns någon Tele2-butik eller kan man bara handla via nätet? Känns ju lite b att behöva betala frakt på 90 kr liksom om jag ska köpa ny tele.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: