Harry Potter everyone!

Hejsan svejsan! Som ni kanske läste i ett tidigare inlägg så skrev jag att jag inte skulle köpa någon födelsedagspresent till min bror för att han var så otrevlig. Well, jag kunde inte riktigt hålla mig till det. Jag gick till Björn Borg-butiken i Skrapan idag när jag var på söder och köpte ett par kalsonger. Är det konstigt att få det av sin syster? Ja, förmodligen, men vad fasen. Det struntar jag i. När jag sedan stod och väntade på resten av tjejerna så kom det fram en hemlös och frågade om jag ville köpa en Situation Stockholm. Jag kan verkligen inte säga nej då. Jag menar, dom gör ju faktiskt något för att ändra sin situation! Dom försöker i alla fall! Det tycker jag är väldigt beundransvärt så därför köper jag alltid en tidning om jag har kontanter på mig.

Sedan var det ju dags för Harry Potter. Jag måste säga att redan från början så var den ju mörkare än dom andra filmerna. Mer på riktigt på något sätt. Dessutom så var den ju väldigt mycket roligare än dom tidigare! Jag satt och skrattade jättemycket! Roligast var ju meningsbytet mellan Harry och Professor Slughorn när Harry möter honom vid växthusen. "Haaaarryyy!" - Slughorn, "Siiiiiiiir" - Harry. Dom som har sett filmen fattar vad jag menar...

Imorgon fyller som sagt min bror år så då blir det firande för hela slanten.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: