The light of the moon

Hejsan! Jag gick till Nea på eftermiddagen och kom hem vid tio-tiden. Jag hade saknat henne så! Jag kom typ precis när hon hade kommit hem från seglingen. Jag hade mycket att berätta... Vi pratade på som vanligt om allt och inget. Vi bestämde också att vi ska gå och se nya Harry Potter-filmen på tisdag tillsammans med Mirre & Dodds! Det är bra att jag ska in till stan då för tydligen så fyller min bror år dagen efter. Jag hade ingen aning om att det redan var i slutet av juli! Jag måste alltså köpa en present till honom. Något bra måste det bli. Jag vill inte köpa något som är halvbra.

Jag kollade igenom bilder på datorn och hittade några väldigt gamla bilder på Nea! Eller några på mig också... Titta bara!

Det är fruktansvärt dåligt att bilderna blir så små här på blogger.com! Det borde verkligen fixas! Men i alla fall, nu ska jag ta det lugnt ett tag och sedan försöka att gå och lägga mig. Jag behöver mer sömn om jag ska bli frisk från den här dumma förkylningen.

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Nea sa...

haha fiiiiiiiina bilder sötnos ;) <33