Nattinatti

Det finns egentligen mycket nytt att lägga upp om New Moon från Comic-Con men jag orkar inte idag. Det får bli imorgon. B la 2 klipp från New Moon-filmen! Jag höll på att dö när jag såg dom. Jag säger bara, när Jacob tar av sig tröjan. Jädrans alltså!

Jag har precis fått veta en mycket upprörande nyhet angående gårdagens händelser som jag inte får skriva om här. Men jag kan säga att jag blev jävligt förbannad. No more.

Kvällen har gått ganska fort. Jag tittade på Harry Potter och den flammande bägaren med Anton innan han gick och la sig. Sen satte jag mig för att titta på The Notebook. En fantastisk film som alla borde se!

Nu ska jag ta och släcka ner. Jag har förresten ingen röst alls. Den försvann någon gång under kvällen så när mamma & pappa kom hem kunde jag bara viska. Jag vet inte vart den har tagit vägen. Jag får leta efter den imorgon.

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Anonym sa...

ååå jag kollade också på the notebook igår, fan vad jag och julia grät i slutet!