I am never gonna shut you out

Hejsan svejsan! Internet har strulat idag, tråkigt tråkigt. Jag tror att det är routern som det är fel på. Nu funkar det relativt bra fast vissa program har blivit blockerade så jag måste fixa det.

Jag längtar tills min telefon kommer! Det kan dock dröja upp till 7 arbetsdagar så i slutet av nästa vecka kanske den kommer. Men man kan ju alltid hoppas på att det går snabbare.

Jag har aldrig riktigt förstått det här med namninsamlingar. För det första så kan ju samma person sitta och skriva 1000 olika namnteckningar. Det lär ju inte vara någon som sitter och kollar. Dessutom så förstår inte jag varför alla inte bara kan skriva på. Dom som vill ha underskrifter är ju uppenbarligen väldigt engagerade i något så varför inte vara skriva på? Om man inte har någonting emot det så kan man väl lika gärna hjälpa dom? Om man dock inte alls tycker som dom så ska man ju såklart inte skriva under, men om man ändå inte har någon åsikt i frågan så tycker jag att man lika gärna kan skriva under. Eller?

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Alexandra sa...

Jo jag håller med du att man kan skriva under även fast man inet har något visst intresse i frågan. Och jo sådana prylar kommer jag såklart kunna köpa men nu menar jag det mer dyra saker som kameran eller mobilen flera 1000lappar liksom xD <3