Min hobby

Jag ska berätta för er om min största hobby just nu, när jag inte har massa annat att tänka på.
Jag kan sitta i flera timmar och leta efter nya bilder på Rob Pattinson som jag sedan sparar på datorn. Jag har en mapp som heter Twilight där jag bara har bilder som på något sätt är knutna till just Twilight. Då räknas även skådespelarnas andra projekt in. Jag har alltså inte bara bilder från inspelningen av The Twilight Saga utan allt som har med Rob Pattinson, Kristen Stewart, Peter Facinelli osv. att göra. Just nu så är den mappen fylld med 235 bilder. Lite sjukt kanske? Jag vet, men inte tillräckligt sjukt för att jag ska sluta! Jag ska därför införa något som jag kallar Dagens Twilight-bild. Och ni som inte gillar Twilight men ändå läser min blogg ska faktiskt vara glada för jag övervägde ett tag att ha New Moon-tema på hela bloggen! Jag ändrade mig dock i och med att den här bloggen inte bara handlar om The Twilight Saga utan faktiskt om mitt liv i övrigt också.

Förresten, min vän Jonis ringde för ett tag sedan! Hon har äntligen kommit hem från landet i väst, USA. Jag har saknat henne så! <3



Kärlek,
Carro

0 kommentarer: