Inläggsfattig dag

Hej alla söta!
Jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen idag, men jag har faktiskt suttit med bloggen hela dagen fast inte uppdaterat! Jag har funderat över vilken bloggportal som faktiskt är bäst. Jag har alltså suttit vid både blogger.com, wordpress.com och blogg.se och försökt komma fram till olika layouts. Tillslut bestämde jag mig för att faktiskt börja blogga här! Det är lättast att hitta en snygg design utan att behöva göra så mycket själv här. Wordpress.com är dock en imponerande bloggportal, men jag är så trögfattad så jag förstod mig inte på så mycket. Men nu har jag en blogg där också om jag skulle vilja byta i framtiden.

Någon som skulle kunna förklara det här med mobilbloggning för mig? Jag försöker att skicka den här verifieringskoden via MMS men det kommer inte fram!


You and I both - Jason Mraz
Min droglåt!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: