Väckt av telefonen

Säg när blir jag inte väckt av telefonen?
Godmorgon i alla fall. Jag tror inte att jag stängde av datorn förrän halv fyra. Det får inte hända igen! Jag måste ut och göra något idag så att jag kan somna ikväll.

Precis som igår så vaknade jag idag och huset var tomt! Det kanske inte är så konstigt tycker ni, men min pappa och lillebror ska faktiskt vara hemma. Igår visade det sig att dom var iväg på Bauhaus och andra byggvaruhus. Dom var borta hela dagen. Idag vet jag inte vart dom är. Jag hörde dock att dom pratade igår om att Anton skulle till mormor så jag antar att pappa kanske har åkt och lämnat honom där.

Jag lyckades fixa Dagens Twilightcitat! Nu blir det precis som på förra bloggen, fast mycket bättre! Jag har ju även tagit med mig min New Moon-nedräknare. Det går inte att vara utan den!

Jag vill ha lite nya bloggar att läsa! Tips från alla önskas!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: