Stenförkyld

Hej! Jag tänkte skriva godmorgon för det är det jag brukar börja dagens första inlägg med, men jag kom på att det inte är morgon. Pillan ringde ca 5 min efter jag hade dragit mig ur sängen och ville att jag skulle komma till henne och äta frukost. Snäll som jag är så åkte jag snällt dit och höll henne sällskap. Jag var där i ca 2 timmar, tills hon skulle åka till Arlanda och flyga iväg till the partyplace of all partyplaces, Magaluf. Då gick jag vidare till Josse och åt lunch! Hahah. Vegopizza blev det, mycket gott.

Jag kan säga er att det var länge sedan jag var såhär förkyld. När jag vaknade kunde jag inte andas genom näsan alls och nu rinner det hela tiden. Halsen gör ont som in i helvete också. Jag är alltså inte precis på partyhumör. Men men, på fest ska jag ändå! Jag vet bara inte vad jag ska ha på mig... Stort problem faktiskt.

Nu ska jag ta och duscha. Jag ser ut som om jag precis har sovit i och med att jag åkte iväg 10 min efter att jag hade gått upp. Håret i en boll på skallen och mjukiskläder. Verkligen superfint.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: