Love heals

Godkväll. Jag vet inte vad jag har gjort den här kvällen. Tiden har bara gått! Jag la en ansiktsmask för ett tag sedan, den med lera. Jag älskar den! Dessutom doftar den jättegott!

Det känns pissigt att det är lördag imorgon. När man har sommarlov så vill man att det ska vara "vardag" varje dag för lördag betyder nu bara att affärerna stänger tidigare och att min nya telefon kommer senare. Väldigt irriterande.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Jag kan följa med till Skansen om jag vill, men jag vill ju inte det egentligen. Jag vet att jag kommer tycka att det är lika tråkigt som förra året. Ändå så överväger jag att kanske följa med. Det är för att jag vill göra någonting. Vad som helst liksom. Men jag vet inte. Det beror på vädret tror jag.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: