Jag lever

Inget sjukhus för mig inte!
Jag lyckades övertyga mina föräldrar om att febern skulle vara borta inom en halvtimme så att vid den tiden då vi skulle varit vid sjukhuset så skulle febern vara borta. Jag åkte alltså till festen ändå med ett löfte om att kolla febern varje timme. Det gjorde jag inte. Men när jag kom dit så hade febern redan gått ner till 38,3. Det var precis det som jag sa innan!

Festen var helt galen och tillslut kom vakter och sa till oss att om dom fick ett till klagomål från grannarna så skulle polisen komma. Jag, som egentligen skulle ha sovit där, drog då istället hem vid ett-tiden. Jag ville ju inte vara där om polisen kom! En väldigt snäll killkompis följde mig en bit på vägen hem. Jag gick alltså hela vägen! Med klackar. Inte så smart. Sista biten pratade jag med Dodds i telen också. Hahah, jag hade ju intressanta saker att berätta!

Nu måste jag ta kontakt med alla från igår och kolla om alla lever. Eller om dom mår bra. Jag vet några som inte kommer må så bra idag. Hehe, inga namn nämnda.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: