We can't go on together with suspicious minds

Fråga mig inte om rubriken. Jag har bara gått runt och sjungit på den låten väldigt länge nu.
Det visade sig att någon har snott grejer på festen igår. Så jävla lågt! Nu får alla lägga 100 spänn för att kunna köpa nya grejer. Det var typ parfymer och grejer. Jag ska slå den som gjorde det. Eller jag ska låta någon killkompis slå honom. Det var en kille, för han snodde en herrparfym. Såvida det inte var en tjej som snodde till sin pojkvän eller något. Men vi var ju inte så många tjejer! Hemskt alltså.

Jag har känt mig helt död idag. Jag har legat i sängen hela dagen och tittat på film. Ont i huvudet som fasen har jag haft, men jag får skylla mig själv. Inget illamående dock! Det är ett stort framsteg! Nu vill jag helst bara glömma hela festen och allt som hände. Fy fasen alltså. Ångest.

Nu ska jag passa min lillebror resten av kvällen. Mamma & pappa åkte in till stan och skulle äta middag tror jag. Jag & Anton ska titta på film nu.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: