Grattis bror!

Min bror fyller 15 år idag! Det är helt sjukt faktiskt. Han blev glad över Björn Borg-kalsongerna som han fick av mig! Tur det. Annars hade han fått stryk. Haha, eller inte. Vi har faktiskt haft en väldigt trevlig morgon, bortsett från att mamma & pappa ryckte upp mig vid nio för att uppvakta Simon. Efter frukosten spelade jag, Simon & Anton "Den försvunna diamanten"! Det var flera år sedan jag spelade det sist så det var faktiskt riktigt kul. Förutom då att Anton bröt ihop varenda gång han fick upp en rövare som tog hans pengar. Hahah. Jag önskar att jag kunde komma ihåg hur det var när jag var liten. Hur det kändes att bli helt knäckt för att man förlorade ett spel. Fast enligt mamma har jag aldrig blivit det. Simon däremot kan fortfarande bli det, hahahah.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vi ska inte få gäster förens vid fem. Mamma tycker dock inte att jag ska göra så mycket i och med min hosta och övriga förkylning. Fine, säger jag då och lägger mig i sängen igen för att titta på film.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: