Fix you

Jag kan inte fatta att jag har gjort om hela temat! Varför kan jag inte bara vara nöjd som det är? Nej, jag måste sitta och ändra på massa saker och förstöra allt...

Idag har jag i alla fall shoppat! Jag är väldigt nöjd faktiskt! Jag kom hem med saker som jag faktiskt hade bestämt innan att jag skulle köpa. Plus lite till.... men ändå! Eftersom att jag inte har någon kamera för tillfället och jag inte hittar bilder på nätet på mina fynd så får jag helt enkelt berätta vad jag har köpt. På H&M köpte jag en stor, grå T-shirt med zebratryck på, nytt diadem, hårnålar, örhängen och en ansiktscreme (Nivea Visage Aqua Sensation Invigorating Day Care). På Kicks köpte jag 2 nya ansiktsmasker, min favorit som är lermasken och en annan med jordgubb och vanilj (mums?!). På Lindex blev det ett par ljusröda jeans för 149 kr! Och det var "tag 2 betala för 1" så jag fick en svart tygväst på köpet. Sist men inte minst så köpte jag hårfärg på ICA. Det är faktiskt billigast där och om man hittar färgen som man vill ha (dom har inte så många) så är det bara att köpa den och vara glad.

Nu ska jag äta middag, grillad lax!

Kärlek,
Carro

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Din blogg är jätte fin nu, keep it that way ^^
hihi tack men ja tkr inte om min hårfärg nu för tillfället xD *fniss* <3

Alexandra sa...

för det är för varm ton i hårfärgen jag vill ha de lite mer choklad-kall brun förstår du ^^ <3

Alexandra sa...

åå vilken färg? ^^ <3

Alexandra sa...

Det kmr säkert bli skit fint ^^<3