Blogga, blogga, blogga

Det blev ovanligt mycket bloggande den här morgonen, men jag har inget annat för mig. Filosofin börjar snart, men jag vill inte gå. JAG VILL INTE! Jag vill bara sitta här och lyssna på Beatles. Jepps, mitt knarkband för tillfället. Finns det några bättre låtar än All you need is love, Daytripper, Eleanor Rigby och With a little help from my friends? Nej. Jag fattar inte hur någon INTE kan fatta det?! Det är bara jag och Eddie som är rediga i skallen.

Nu kom Santi och sa hej. Han ska ha ensemble. Kul va? Haha. Mycket roligare än filosofi i alla fall. Då kanske ni undrar varför jag har valt det som individuellt val, och då kan jag berätta för er att det är bara för att man får meritpoäng för Filosofi A och Psykologi A på vissa utbildningar. Så det så.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: