I'm home

Back from the dead. Eller bara back from the hospital, men det är i stort sett samma sak. Dagens besök var faktiskt det bästa hittils, om man bortser från att sköterskan som tog blodproverna inte träffade kärlet och grävde runt med nålen i flera minuter.. Men annars var det bra! Jag har äntligen fått en diagnos!!! I och för sig har det ingenting med febern att göra... Men ändå! Jag är glad ändå! Jag har tydligen magkatarr, och är alltså inte magsjuk. Så alla som blev oroliga för att ha blivit smittade kan ju vara lugna nu. Det visade sig också att jag häde väldigt låga blodvärden på vissa saker, t ex järn och något annat som jag inte kommer ihåg. Nu får jag medicin mot min magkatarr, plus järntabletter och några andra tabletter som skulle hjälpa mot den andra bristen jag hade. Jag ska också iväg och göra något skumt som visade om jag har min astma kvar eller inte. Tröttheten kan tydligen bero på det. Nya prover för gluten och borelia togs också. Varför vet jag inte riktigt. Det känns i alla fall skönt att få mediciner som kanske hjälper!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: