Happy birthday to me!

GRATTIS TILL MIG SJÄLV! :D Dagen har varit helt okej. Det roligaste var förstås på morgonen när jag fick presenter, hehe. Jag fick biljetter till Regina Spektors konsert! Jag ska gå med min mamma, vilket känns jättekul! En månad innan blir det ju Lars Winnerbäck med vännerna, så det blir en fin variation. Jag fick också en stickad kofta, lila är den! Först var jag lite tveksam, men nu tycker jag bara att det blir roligare med lite färg. Jag är ju alltid helsvart annars. Från min bror fick jag ett par knästrumpor, vilket jag blev väldigt förvånad men väldigt glad över! Jag fick dessutom Kings Of Leons Only By The Night och Regina Spektors Far! För er som är helt efterblivna så är det cdskivor, haha. Och som grädde på moset fick jag även ett startpaket till att börja övningsköra! Så nu ska jag äntligen komma igång! Skylt och allt har jag ju nu! :D

Nu väntar middag med familjen, kör med bästisarna och sedan fika med familjen! Eller lite plugg måste jag nog hinna med därimellan..

Tack för alla gratulationer igen! :D

Kärlek,
Carro