Otillräcklig

Jag känner mig verkligen otillräcklig. Jag vill ge så mycket av mig själv till så himla många människor, och jag älskar alla lika mycket, men det går inte. Jag kan inte vara på två ställen samtidigt, och just nu hittar jag inte tid till att finns till för alla. Det får mig verkligen att känna mig som en usel vän. Jag vet att jag inte har varit så tillgänglig för vissa, men jag har haft så otroligt mycket att göra just nu. Jag försöker verkligen att hinna med i alla vändningar, men jag hinner inte. Jag vill bara att alla ska veta att bara för att jag kanske inte har hört av mig på ett tag så betyder inte det att jag inte bryr mig. Jag har bara haft väldigt mycket dom senaste veckorna, som alla andra, men ni kan förvänta er ett sms inom den närmsta framtiden. Jag vill verkligen umgås med dig.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: