Hoho, grönt blir det minsann

Är hela texten i det förra inlägget grönt för er också? Hahah, kul med lite omväxling men det är inte jag som har gjort det så. Lite konstigt.

Filosofin gick ovanligt långsamt och jag somnade nästan i en av sofforna under rasten som vi alltid har i mitten av lektionen. Vi har en så pass lång filosofilektion så att man skulle ändå inte kunna koncentrera sig i 1 timme och 20 min utan rast. Tur var det att jag bara hade matte efter det och slutade kl 11. SUPERSKÖNT! Då åkte jag hem till en vän till familjen där mamma och Anton var och lekte med en gosig liten ettåring! Supersöt! Två koppar kaffe hann jag få i mig också. Jag kände verkligen att jag behövde det för jag har varit fruktansvärt trött idag. När jag kom hem kollade jag tempen, och jag hade då förstås feber. 38,5. Jag som inte har haft det på minst en vecka nu! Jag undrar om det är min skumma sjukdom som kommer tillbaka eller om det är för att jag börjar bli förkyld. Vilket som så blir jag förbannad. Men, jag ändrar inte mina kvällsplaner för det! Jag ska fortfarande hem till Mirre. Så det så. Jag ska dock inte dit förrän om 2 ½ timme, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Lyssna på musik. Fast det gör jag ju hela tiden. Träna på pianoläxan kanske. Så får det bli.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: