Vänner <3

God eftermiddag! Jag har haft världens bästa fredag/lördag! Igår hade jag min födelsedagsmiddag för mina girlfriends i klassen. Det var jättekul att ha dom här i och med att jag bor så långt ifrån alla andra så det är inte så ofta som någon kommer hit. Det var supertrevligt och det är sådana där situationer som jag verkligen inser hur lyckligt lottad jag är. Jag har världens bästa vänner och jag skulle göra allt för varenda en av dom. Jag fick jättemycket presenter och jag har redan ångest över hur jag ska kunna ge tillbaka lika mycket som jag fick, haha. Jag fick armband, örhängen, ansiktsmask, ljus, body scrub, "Genom dina ögon" Stephenie Meyer (bok), filmerna "Försoning", "Vicky Cristina Barcelona", "The Bucket List" och "Benjamin Buttons otroliga liv", biopresentkort till att se "New Moon", godis och ett jättefint halsband. Och en teckning med en bil på, hahahah! Jag sa till Maya förra veckan att jag önskade mig en bil och om jag inte fick en så behövde hon inte komma. Då ritade hon en bil till mig! Så himla gulligt!

Frida, Julls & Victoria sov över. Alla tre trängde ihop sig i mammas & pappas dubbelsäng, haha. Vi gick upp vid tio för att äta frukost och så åkte dom vid elva för Julls skulle jobba. Då sprang jag runt som en idiot för att hinna plocka undan och städa lite innan familjen kom hem. Jag ville ju inte att det skulle se ut som värsta bombnedslaget när dom kom hem. Sen gick jag till församlingshemmet och sjöng i några timmar. Imorgon blir det gospelmässa! Alla som vill får komma! Jag ska sjunga solo, haha!

Tack till alla som kom igår. Ni betyder så mycket för mig så att ni inte ens förstår det själva. <3

Kärlek,
Carro

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Va rooliigt! :DD
Ha en jätte bra dag! <3

Frida sa...

jag tyckte att det var riktigt trevligt och jätte kul och jätte mysigt och allt! du har det så fint hos dig carrobarro och jag hoppas att jag ska få komma hem till dig fler gånger :)
sjukt glad att jag har dig<3<3<3<3