Trötthet och huvudvärk

Hej. Ledsen för dålig uppdatering, men jag har verkligen ingen motivation alls till att blogga just nu. Det får bli något inlägg någon gång ibland när jag känner för det.

Skolfoto idag. Jag blev skitful som vanligt. Det värsta är att det är ju verkligen bara hur verkligheten ser ut. Det är inte precis som att kameran gör en fulare. Det är ju verkligen deprimerande. Det betyder att jag är skitful i verkligheten också. Kul.

Engelskaprovet gick pissdåligt, men jag hoppas på ett G i alla fall. Det skulle kännas ganska surt att behöva göra omprov på det.

Jag var inte särskilt motiverad på kören idag heller. Jag kom precis hem ifrån den förresten. Jag hade ont i huvudet större delen av tiden och kände bara att jag blev irriterad på dom flesta. Det är skönt att den här dagen äntligen är över så att man kan få gå och lägga sig nu. Jag fick tillbaka min Twilightbok från Julls idag också, så nu har jag något att läsa!

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Doddo sa...

Aldrig att du är ful! Jag såg som sakt stjärnor idag och du är en utav dem! <3
Du är bästbästelibästbäst! Ingenting annat!