Details in the fabric

Hej. Eller godkväll kanske är passande. Jag är på fruktansvärt dåligt humör just nu när jag sitter i min säng med historiaboken. Jag vet ärligt inte hur jag ska överleva resten av gymnasiet såsom jag håller på nu. Hur jag ska överleva kvällen och morgondagen vet jag inte heller. Varför kan det inte bara bli fredag på en gång? Torsdagar är så onödiga. Skolan är onödig. Jag blir bara förbannad på allt. Ikväll kommer jag nog vara ledsen istället, men just nu är det lättare att vara arg.

FAN FAN FAN! Jag kom precis på att jag har en svenskaredovisning imorgon som jag inte alls kan någonting om. Det kommer ju också gå åt helvete! Vilket jävla liv jag lever. Jag vet att det är mitt eget fel. Jag kan försöka vara mycket mer positiv och inte bli så hysterisk, men just nu funkar det inte så. Just nu har jag ingen möjlighet att kontrollera mina känslor osv alls. Jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. Jag är så förvirrad och förbannad och ledsen och ångestfylld och panikslagen. Allt på samma gång. Vilket jävla liv jag lever.

0 kommentarer: