Have you ever?

Hej! Helgen är här igen! Det känns som att det var helg alldeles nyss, men jag klagar inte! Och jag har inte bestämt något ikväll, vilket är jätteskönt. Jag ska bara vara hemma med familjen. Förresten så jobbade jag jättemycket matte på lektionen idag! Jag ligger inte ens efter längre! Det känns super! Fast jag har fortfarande historian kvar, som jag inte ens har börjat på. Det skulle dock inte vara något stort arbete. Högst en sida per fråga, och det är bara två frågor, så det ska nog gå bra. Problemet är bara att jag inte riktigt förstår själva faktan. Jag får det inte riktigt att gå ihop. Det handlar om antiken, stadsskicket i Aten och Rom. Okej, strunt samma.

Jag sitter och försöker knåpa ihop en önskelista. Det är alltid lika svårt, för man tänker ut saker under hela året, men nu när man fyller år snart så kommer man inte ihåg någonting! Jag kommer mest på skivor som jag vill ha. Jag skulle kunna skriva ner 20 skivor som jag vill ha just nu! Herregud.. Musiknörd.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: