Higher than the highest mountain

Hejsan svejsan. Dagen bara springer förbi. Nea kom igårkväll och sov över tills idag. Alarmet stod på 8.45, vi skulle vara i kyrkan 10.15. Det gick helt okej att sjunga, även om en av låtarna lät förjävlig. Det finns några kören som sjunger ganska falskt ibland... Jag nämner inga namn.....

Efter det åkte jag & mamma direkt till centrum. Mamma har några rabattkuponger som hon ville använda och jag följde med i brist på annat. Det visade sig dock vara ett mycket bra beslut, för när vi gick in på Belle Shoes så var det rea på stövlar! Jag fick ett par svarta mockastövlar och mamma köpte ett par bruna mockastövletter. Båda var utan klack så att man ska kunna gå i dom en hel dag. Jag är mycket, mycket nöjd!

Nu ska jag skriva färdigt historiagrejen!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: