September

Hej. Dagen har varit den sämsta på länge. Jag vill inte nämna några namn, men en av mina bästa vänner mår otroligt dåligt just nu, och jag känner mig så hjälplös. Jag fick veta det först, och jag känner verkligen pressen på att vara en bra vän, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Hon bara gråter hela tiden, och det enda jag kan göra är att krama henne och försöka trösta. Jag gråter nästan själv nu för jag mår så dåligt för att hon gör det. Allt är i en sån röra!

Det fanns dock en rolig grej på hela dagen. Jag hade min första pianolektion! Jag lärde mig jättemycket på bara 30 min! Fast jag har egentligen bara en kvart, men hon drog över 15 min! Så jag kom jättemycket försent till lektionen efter....

I vilket fall som helst så ska jag plugga nu. Sen ska jag till kören. Skönt med något som alltid finns kvar.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: