Dam-dam-di-dam-dam-dam-di-dam-dam

Någon som känner igen låten?

Hej kanske man ska börja med att skriva. Jag är trött på sommaren. Kan det inte bara bli kallt nu? Jag vill börja använda tjocka koftor, raggsockor och höststövlar! Någon som känner som jag? Nehepp, inte det...

Jag loggade in på schoolsoft alldeles nyss, och till min stora förtjusning så har vi halv studiedag imorgon! Vi börjar inte förrän 12.45! Herregud vilken lycka! Det betyder att jag förmodligen kommer orka pallra mig till skolan i och med att jag ändå får sova ganska länge på morgonen! Jag saknar mina vänner så himla mycket när jag är hemma, så det känns super! :D På läxfronten är det inte mycket den här veckan, vilket jag är superglad över också! Jag måste bara räkna lite matte, men det har jag inte förrän på fredag. *HAPPY*

Nu ska jag gå över till Harry Potter-maraton! Tidigare idag så kollade jag på Sagan om de två tornen, och egentligen är det då dags för Sagan om konungens återkomst, men den har min bror lånat ut till någon av hans kompisar! Han får se till att ta tillbaka den....

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Doddo sa...

Jag känner igen låten! :D Kommer dock inte på vad den heter x)