Sing for life, sing for joy

Hej. Jag är stentrött. Jag har inte sovit på hela dagen. Vem har gjort det kanske ni frågar er då? Inte så många förmodligen, men jag är så trött hela tiden så att jag brukar sova mig igenom dagarna. Igår t ex så sov jag till och från hela dagen. Jag gick upp ibland för att ta något att dricka, men annars sov jag. Idag var jag ju på sjukhuset, och träffade faktiskt läkare större delen av tiden. Det är mycket bättre när man har en bokad tid än när man sitter på akuten. På akuten får man vänta 4 timmar, på dagvården i 5 min. Jag hade alltså inte tid till att sova. Jag vet faktiskt inte varför jag inte sov när jag kom hem, för trött var jag ju.

Allt detta babbel om att jag är trött. Jag ska nog gå och lägga mig.

Kärlek,
Speciellt till mina classmates som förmodligen ligger och fryser i skogen just nu,
Carro

0 kommentarer: