Sjuk, sjuk, sjuk

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Igår morse blev jag magsjuk. Ni vet, kräktes och hade mig. Därför så kände inte att jag att det var så viktigt att blogga, om ni förstår vad jag menar. :P Det hela gick dock över ganska snabbt, så efter några timmar mådde jag ganska bra igen. Jag var ju inte direkt hungrig, men jag mådde inte illa eller.

Idag ska jag till sjukhuset, men jag har ingen aning om vad jag ska göra där. Man får alltid en överraskning. Spännande skulle Eddie säga. Jättetråkigt säger jag. Efter det var det egentligen tänkt att jag skulle åka ut till Värmdö där mina classmates redan är, för lite camping ute i det vilda. Det är ju inte en sån bra idé med tanke på omständigheterna, jag vill ju inte smitta någon, även om jag mår bra nu.

Förresten, jag måste komma ihåg att hämta Lars Winnerbäck-biljetterna idag eller imorgon. Annars försvinner dom! Det vore ju tragiskt! :(

Jag bloggar när jag kommer hem, om jag inte är helt död förstås. Jag hävdar alltid att man mår sämre av att vara på sjukhus, så jag kommer nog bara lägga mig och sova när jag kommer hem.. Vi hörs senare i alla fall!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: