He had to wipe away a tear from his eyes

Hej! Dagen har varit otroligt mycket bättre än dom tidigare den här veckan! Skoldagen gick ganska fort trots att vi gick 8.30 till 15.55. Efter skolan åkte jag & Julls tvärbanan tillsammans, och bestämde oss då, väldigt spontant, för att äta middag i stan. Vi gick runt en och en halv timme eller så innan vi satte oss på Bamboo City på Drottninggatan. Julls tog förstås sushibuffén, och jag den asiatiska. Då fick jag min friterade kyckling (min favoriträtt...)! Det var jättekul att bara vara med Julls för en gångs skull. Ofta är man flera, men ibland är det skönt att bara vara två. Det betyder förstås inte att jag har någonting emot någon annan! Men man kan prata på ett annat sätt när man bara är två, så jag tycker att man kan kosta på sig att bara vara ensam med varenda en av sina kompisar ibland.

Jag borde räkna matte. Men det gör jag inte. För jag orkar inte. Jag tänker gå och lägga mig istället. Jag får verkligen plugga i helgen. Matte och historia. Historian skulle varit inne idag, men jag hade inte ens börjat.... Smart där Carro!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: