I can't take my mind off of you

Hejsan. Ännu en dag i skolan är över. Det känns inte som att jag har gjort någonting idag. Eller jag har ju gjort saker, men jag har ändå inte fått något vettigt gjort. På Inså:n idag så kändes det som att jag blev helt sågad och det var nära på att jag började grina. Det skulle jag nog inte ha gjort i vanliga fall, men jag är så himla känslig just nu. Allt var helt plötsligt fel. Vibratot, andningen, klangen, allt. Då blir man knäckt. Eller jag blir i alla fall. Efter det hade jag GeMu, och då kändes det inte heller som att vi gjorde någonting. På mattelektionen satt och jag och svor för mig själv och orkade inte göra någonting. På lunchen satt jag med min vän och försökte trösta henne. På historian satt jag med Julls i ett rum och pratade hela lektionen. Vi skulle dock ha jobbat med historiauppgiften.... Men det gjorde vi inte.

Jag har jättemycket läxor tills imorgon. Ljudteknik, svenska, kulturhistoria och sångensemble, plus att jag ligger riktigt mycket efter i matte så jag måste plugga det också. Kul.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: