We belong together

Hejsan svejsan och tjoho. Dagen har varit ganska uttryckslös, men jag var glad hela dagen ändå. Jag har kommit på mig själv med att verkligen behöva vissa personer som inte var lika viktiga för mitt välmående förut. Och jag är väldigt glad över det! Det känns som att jag har lyckats hitta riktiga vänner som jag kan vara mig själv med, oavsett hur skadad jag är. Jag vill inte nämna några namn, men jag tror att dom som känner mig vet vem/vilka jag syftar på. Filosofin var också helt okej. Det är jag och en musiktrea som håller ihop, för båda är ensamma från sina klasser. Vi hade en ganska intressant diskussion med 2 teaterettor om döden och om vad som händer när man dör.

Förresten, ni måste gå in HÄR och rösta på min bästaste Frida! Hon är med i en modelltävling och behöver alla röster hon kan få! Så hjälp henne nu!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: