Always gonna be an uphill batte

I'm kind of glad that I didn't join my family at Skansen today, 'cause it's raining everyone! Vet inte varför jag skrev på engelska där, men det lät roligare. Men precis som jag skrev så regnar det här. Eller inte just nu faktiskt, men det öste ner för ett tag sedan. Då kan det inte vara så kul att gå runt på Skansen. Det är ju inte ens kul i vanliga fall....

Jag har tonat håret i alla fall! Det är som vanligt jättemörkt precis när jag har tonat det, men när jag har tvättat det några gånger så blir det lite ljusare. För tillfället så är det näst intill svart. Jag måste snart gå och klippa luggen! Det får jag göra innan skolan börjar. Resten av håret behöver inte klippas riktigt än. Mycket intressant va?

Förresten, jag var lite nyfiken på varför inte Quil Ateara nämns i något sammanhang som har med New Moon-filmen att göra och skrev därför en fråga till thetwilightsaga.se. För att se svaret, klicka HÄR.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: