But my heart is saying don't let go

HAHAHAHAH! Det här var den dummaste, roligaste, sjukaste, knäppaste ursäkten jag någonsin har hört! Det är en man som har massor med barnporr på sin dator och kan skyller allt på katten. För att läsa artikeln, klicka HÄR. Det är ju verkligen helt sjukt.

Jag hämtade Anton idag förresten. Efter det så gick vi till Strandtorget och fikade på Claras hos Stina. Hon jobbar där men det är ändå inte så ofta som hon är där när jag kommer, men idag var hon det. Förresten så har Neas mamma börjat jobba på Antons dagis, vilket jag tycker är jättekul! När jag hämtade honom idag så sa hon att Anton verkligen var supersnäll och att han alltid städade efter sig och alla andra också. Då blir man ju lite stolt! Han verkar dessutom ha fattat tycke för henne för han vill tydligen sitta bredvid henne vid alla måltider, hahah! Så gulligt! Han tar henne i handen och bara går iväg med henne!

Vi hann precis hem innan det började ösregna, åska och blixtra. Där hade vi tur. Anton är jätterädd för åskan, men det var jag också när jag var liten. Jag satte mig alltid under bordet. Jag undrar varför. Precis som att blixten skulle slå ner i bordet istället för mitt huvud eller?

Ganska mycket att tänka på har jag nu. Mycket som ska gå ihop tills imorgon eftermiddag. Hihih!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: