Jag tror att jag går och dör

Allvarligt, jag är så jävla trött på att ha feber nu så jag vet inte vad jag ska göra. För er som är nytillkomna eller gamla som har glömt så har jag haft feber i över 3 månader. Igår hade jag runt 39 ett tag, men vi trodde att den skulle gå ner så att det inte skulle vara någon mening med att åka in till det dumma sjukhuset. När jag vaknade hade jag 38,5. Det betyder att jag förmodligen ha haft det hela natten, och då skulle vi ha åkt in. När jag nu då har 39,1 så tänker mina föräldrar såklart att vi ska åka in nu. Men jag vet att febern kommer ha gått ner när vi kommer dit! Det är alltid så! Så sitter jag där som en idiot som det är inte något som helst fel på. Väldigt pinsamt. Jag får bara hoppas att febern hinner gå ner innan vi ska åka...

By the way så går det inte så bra med mitt pluggande. Det går faktiskt skitdåligt. Men vad fasen, vanliga människor brukar inte plugga när dom har 39 graders feber!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: