Don't close your eyes, don't fade away

Hejsan. Jag måste säga att jag verkligen saknar alla kompisar nu. Det känns som att jag inte har träffat någon människa på hur länge som helst. Nästa vecka kommer jag ha fullt upp med att passa Anton på dagarna. Sedan är det bara 1 vecka kvar av sommarlovet. Jag kan inte fatta att dte har gått så fort. Det går inte ens att jämföra med något annat sommarlov. Det här har gått så fort så att jag inte ens har hunnit tänka på att det är sommarlov. Okej, det där blev bara flummigt.

Kvällen spenderades först framför keyboarden med Hits-böckerna i högsta hugg. Det är bland det roligaste jag vet att spela och sjunga hits som är några år gamla. Man tror att man inte kommer ihåg men det gör man. Men sen satte jag mig för att titta på Stardust med resten av min familj. Jag älskar den filmen. Den har precis rätt mängd... eehh, overklighet? Jag vet inte hur jag ska formulera det, men ni fattar grejen.

Nej nu ska jag gå och lägga mig.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: