It's so hard to say goodbye to yesterday

Hejsan svejsan! Jag har kommit hem efter en kväll hos Mirre med så mycket skratt så att jag fick ont i magen till slut. Om jag inte hade sådana kvällar som den här så vet jag inte vad jag skulle göra. Jag skulle förmodligen bli ännu mer galen än vad jag redan är.

Förresten, jag sitter och lyssnar på Boyz II Men nu. Hur töntigt är inte det?! Men för mig är det faktiskt nostalgi. Speciellt låten A Song For Mama. Den sjöng jag för mamma när hon fyllde år för 2 år sedan. Så gullig man kan vara. Nu är jag väl värsta mardrömsdottern som ligger och tjurar hela dagarna. Herregud. Låten finns nedan. Lyssna så kommer ni nog kräkas om ni tänker er mig när jag står och sjunger den till min mamma.



Vi planerade inför helgen också. Dodds ska försöka gå tidigare från jobbet så att vi kan hinna med den tidiga båten. Tjoho! Mer får ni inte veta!

Nu ska jag spendera natten med ungdomarna i One Tree Hill. Mycket underhållande. Puss på er.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: