Samson

Hej. Dålig uppdatering, jag vet. Jag kan dock inte säga att det kommer bli bättre.

Vissa saker är för privata för t o m bloggen. Min morgon var det, och jag tänker därför inte skriva om den. Senare på förmiddagen åkte jag & mamma till sjukhuset i alla fall. Vi satt i väntrummet i 4 timmar. Jag somnade på den hårda bänken. Sen fick jag ett rum, och där somnade jag också. Sen kom en doktor och gjorde den vanliga undersökningen, ni vet, lyssnar på lungor, klämmer på halsen och magen o s v. Sedan var det dags för nya blodprover. Jag är inte ens stickrädd längre. Helt sjukt att det har kommit något bra ur det här. Sen hem.

Imorgon ska jag för en gångs skull till skolan. Därför ska jag gå och lägga mig nu. Jag är jättetrött, även fast jag har sovit 2 ggr under dagen. Jag är som ett spädbarn.. Efter skolan blir det roligt i alla fall. Kommer hem på lördag, uppdaterar då. Fast innan jag går och lägger mig nu blir det lite nya New Moon-bilder!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: