Grekisk arkitektur

Det är vad jag sitter och pluggar för tillfället. Det är fruktansvärt ointressant. Samtidigt sitter jag och försöker hålla huvudet ovanför vattenytan för att inte falla ner i en ångestattack som jag känner finns inom räckhåll.

Jag tror att den nyss försvann! Jag får dåligt samvete för att jag inte litar på att mina vänner kan ta mina känslor om jag bara berättar för dom om dom. Dom bryr sig, mer än vad jag ville erkänna. Anledningen till att jag inte ville erkänna det var för att då skulle jag ha vetat att jag har försummat dom så mycket den senaste tiden. Om dom brydde sig så skulle det betyda att dom inte heller mådde bra när jag inte gjorde det. Och så ville jag inte ha det, så jag bestämde bara att dom inte brydde sig så mycket. Det blev dock motbevisat, så jag kan inte göra så mycket annat än att försöka må bra för deras skull. Jag vill inte att någon annan ska behöva ta min negativitet. Så nu ska det bli ändring, ska ni se!

Kärlek till alla,
Carro

0 kommentarer: