Why can't you do the same for me?

Jag lever. Även om jag helst hade velat dö igår. Usch och fy. Nattbuss hem. Usch för det också. Jag gillar inte nattbussen. Det tar dubbelt så lång tid att åka nattbuss som att åka vanliga bussen. Men nej nej, den hade ju förstås slutat gå. När jag äntligen kom hem var klockan halv tre. Då åt jag det som var kvar av pizzan som jag inte orkade till middagen. Gud så det smakade bra. Drack några glas vatten innan jag gick och lade mig gjorde jag också. Ni vet hur det blir. Sen somnade jag fort som attans.

När jag vaknade mådde jag helt okej, men huvudvärken kom för några timmar sedan. Jag får som sagt skylla mig själv. Jag följde med mamma & pappa och tittade på kakel till köket och blev sedan lämnad vid centrum. Jag hade tänkt att köpa tights men det fanns inga som jag ville ha. Sen skulle jag följa med Nea till Farsta, men det var då huvudvärken kom så jag åkte hem istället med godispåsen i högsta hugg. Nu ska jag lägga mig och läsa och äta godis. Jag orkar faktiskt inget annat.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: