Pissdag

Jag vet redan från början att det här kommer bli en riktigt dålig dag. Jag vaknade och mådde jättedåligt, men visste att jag var tvungen att ta mig till skolan om jag så hade 39 graders feber. So up, up and away. Inte utan lite tårar förstås. Man måste ju få tycka lite synd om sig själv.. Nu sitter jag här i skolan i alla fall. Jag ska ha InSå om en kvart, så jag stannar på den i alla fall. Sen får jag väl se hur jag mår. Det känns som att jag ska börja gråta när som helst, och det är nog en sån där dag. När jag kan börja gråta för vad som helst. När jag gick från tvärbanan till skolan så grät jag för att det regnade. What's up with that? Jag skyller på att jag är sjuk.

Nu har jag i alla fall hämtat läxorna så jag kan faktiskt göra dom även om jag åker hem efter min InSå-lektion. Inså betyder InstrumentSång, alltså har jag individuell sång i 40 min. Skönt att börja dagen med det. Det kan dock möjligtvis vara en nackdel i och med att rösten inte är på topp på morgonen. Okej, jag ska sluta tråka ut dig som mot all förmodan faktiskt läser det här. Vi hörs senare.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: