Jag är lite puckad

Japps, så sant som det är sagt. Jag spelade/sjöng en av mina egenskrivna låtar för mamma. FÖR MAMMA! Herregud, Carro. Vad tänkte du med?! Hon kommer säkert lägga in mig på mentalsjukhus eller något. Hahah, eller inte. Men jag kan inte fatta att jag gjorde det. Det är liksom mina innersta tankar som jag bara sjöng upp för henne. Hon är dock den enda som har hört den. Fast jag postade faktiskt texten till den för några dagar sedan, fast jag skrev förstås inte att det var en egenskriven låt. Alldeles för deprimerande. Förresten så är jag lite smånervös inför min första filosofi-lektion imorgon. Jag är (som vanligt) den enda i min klass som har valt det. Men vad fasen, jag ville ju inte läsa Naturkunskap B! Då måste jag ju åtminstone läsa något som jag kan ha nytta av i framtiden. Det är nämligen så att på vissa utbildningar på universitet så får man o,25 meritpoäng för Filosofi A och 0,25 för Psykologi A. Jag ska läsa båda det här året. Men nu ska jag återvända till min keyboard.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: