Rubrik?

Hej. Jag skrev tidigare om att jag vet att jag har ett problem men att jag inte orkar lösa det. Det är inte riktigt sant. Jag vet att jag har ett problem men jag vet inte vad det är. Då är det himla svårt att lösa. Om man inte vet vad som är fel så kan man ju inte direkt jobba på att få det bättre, eller hur? Jag vet inte vad det är jag behöver. Några tror att jag behöver professionell hjälp. Gud så det låter. Som om jag är helt sjuk i huvudet. Jag är nog helt sjuk i huvudet...

Jag ska i alla fall försöka stänga ner snart. Tydligen så måste jag gå upp senast halv nio imorgon för att Anton ska kunna somna sedan på kvällen. Herregud säger jag. Då kan han ju lika gärna gå på dagis om det ska vara så.

Nej nu ska jag gå och lägga mig.

Kärlek,
Carro

1 kommentarer:

Alexandra sa...

Det löser sig tillslut, jag finns här <3