Yeah! My phone has arrived!

Bye Sony Ericsson, hello Nokia! Japps, min nya telefon har kommit idag! Jag har dock en misstanke om att den kom igår... Jag tyckte att jag hörde pappa säga att det hade kommit ett paket men att mamma snabbt tystade ner honom. Förmodligen så ville dom inte att telefonen skulle störa mitt pluggande, eller nåt. Men idag kom pappa hem med paketet! Och den är så cool! Så annorlunda jämfört med dom tidigare telefonerna jag har haft. På ett väldigt bra sätt. Hallelujah säger jag bara.

Förresten så har mamma bokat en sån där dagskryssning på söndag. Det blir jag, hon, Anton, mormor och hennes sambo. Egentligen skulle det bara vara jag, mamma & Anton men sedan kom mamma på idén att mormor skulle följa med för att kunna agera lite barnvakt. Bra tänkt säger jag!

Även om jag nu bara skriver om positiva saker så har jag fortfarande prövningen hängande över mig. Men det ska nog gå bra. Vad är det värsta som kan hända? Att jag får ett IG. Fast enligt min lärare kommer ju inte det hända, så det värsta är väl då ett G? Och det är ju superbra! Så jag har egentligen ingenting att oroa mig för.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: