Devour

Hej! Jag är faktiskt riktigt glad nu! Jag vet faktiskt inte varför, för inget särskilt har hänt idag. Det kan dock vara att jag har umgåtts mycket med Jonis den sista tiden, och hon är verkligen underbar. <3

Imorse gick jag upp tidigt för att hinna till kyrkan kl 10.20. Varför kanske ni undrar då? Jo, det är så att jag sjunger i en gospelkör, och vi är med på gudstjänsterna ibland och sjunger. Det var ganska skönt att vara tillbaka efter sommaren. Sen gick det inte så bra för mig att sjunga, men det är ju en annan sak. ;)

Efter det åkte jag & Simon med pappa till Bauhaus, Biltema, Coop Forum, Claes Ohlsson och sedan Bauhaus igen. Pappa skulle ha en bordscirkelsåg tror jag, och vi åkte runt och letade efter en billig men bra. Jag vet, internet liksom? Men pappa ville tydligen titta och känna själv, ni vet.. Men på Biltema så köpte jag högtalare till min laptop! Man kan även koppla in dom i iPoden och mobilen! Superfab!

Och nu sitter jag i mitt rum och tar det lugnt efter 4 km jogging i spåret, styrketräning, stretchning, cykling hem och dusch. Riktigt härligt när man väl är färdig faktiskt. Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon... Det är tacken man får för att man har varit duktig! Snart kommer nya HQ-bilder från New Moon!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: