Notion

Hejsan svejsan alla glada! Och ledsna också för den delen. Idag har jag inte gjort mycket. Målat naglarna rosa. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Oftast är dom svarta, eller snarare avskavt svart.

Det är varmt ute idag, men väldigt molnigt. Solen skiner inte ens genom molnen ibland. Bara ett tjockt molntäcke över hela himlen. Jag som ville bada.

Febern har gått upp idag igen. Den ligger mellan 38,4 och 38,9. Upp och ner. Hela tiden. Jag vet inte om det är meningen att jag ska ringa mamma. Det kommer jag dock inte göra. Men trött är jag, och det vore väl väldigt konstigt annars.

Nu ska jag gå upp på vinden och hämta ner ett överkast som jag hade när jag var liten men sedan totaldissade. Nu passar det in bättre i rummet i och med sekretären. Jag älskar den förresten. Sekretären alltså. Jag fattar inte varför Nea inte ville ha den. På tal om det så måste jag betala henne. Jag var ju inte hemma när pappa hämtade den. Men vi kommer ses snart. Hihih.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: