Babianbabbel

Stackars lilla Anton som har en storasyster som mig. När jag skulle läsa saga för honom så tyckte jag att boken var lite väl tråkig och började byta ut ord mot "babian" och "babianbabbel" istället. Boken fick då ett nytt namn; Här kommer babianen! HAHAHAHAH! Jag höll på att garva ihjäl mig där jag låg bredvid honom i hans lilla säng!

Förresten så sa min andra lillebror en mycket intressant sak till mig vid middagen. Han hade tydligen sovit i soffan i förrgår natt och då hade han hört att jag pratade i sömnen. Mitt rum ligger vägg i vägg med vardagsrummet, bara så att ni vet. Jag frågade vad jag hade sagt, men han kom inte ihåg något specifikt. Han sa dock att det var hela meningar! Det är ovanligt för att vara mig! När jag var på Ljusterö så lät jag tydligen i sömnen, typ gnydde. Men Mirre petade mig på näsan och då vända jag tydligen bort huvudet. Det är ganska läskigt det där. Jag börjar göra allt fler konstiga saker när jag sover. Det har jag inte gjort förut. Väldigt skumt.

Kvällen har spenderats framför Twilight Director's Notebook med Twilight-DVD:n på i bakgrunden. Härligt, härligt. Jag fick tillbaka DVD:n igår, Nea har haft den ett tag. Jag behöver inte ens titta på filmen för att känna att jag slappnar av i hela kroppen, jag behöver bara lyssna. Ganska praktiskt faktiskt. Praktiskt faktiskt, hahah. Roligt.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: