Fearless

Hejsan svejsan. Sorry för lite dålig uppdatering. Jag har haft fullt upp med att gå i skolan. Vi har redan fått sjukt mycket läxor så jag var tvungen att plugga när jag kom hem. Tråkigt tråkigt, men nödvändigt nödvändigt. Nu har jag åtminstone en sak mindre. Jag sitter och slölyssnar lite på ljudteknikgrejen som vi ska ha lyssnat på tills på torsdag också. Jag ska härmed redogöra för vilka läxor jag har.

Onsdag
- Matte
Torsdag
- Historia
- Kultur- och idéhistoria
- Svenska
- Sångensemble
- Ljudteknik
Fredag
- Filosofi

Skolan är härlig! Eller inte.....

Men jag överlevde dagen, och det är en sak att vara stolt över. Jag har mina helvetesmåndagar med historia, engelska, svenska, kultur- och idéhistoria, prova-på-ensemble och filosofi. Det enda som är roligt är prova-på-ensemble. Tragiskt.

Efter skolan var det dags för den årliga fadderpicknicken. Jag var med i typ 10 min innan jag & Julls drog därifrån. Julls skulle köa till Cats-biljetter och jag ville bara komma hem. När man slutar 16.40 så är man inte så pigg på att stanna kvar ännu längre.

Men nu ska jag dricka te och äta macka. Sedan är det dags för mig att sova. Jag måste sova bort förkylningen som jag har fått. Hemsk är den! Jag kunde inte andas med näsan på hela dagen! Patrik skrattade åt mig... Stackars mig.

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: