Trött som in i helvete

Hej på er som läser. Det var länge sedan jag var så trött som jag har varit den här helgen. Man blir mer påverkad av att skolan har börjat än vad man tror. Det är tur att jag inte har så mycket läxor än. Bara matte, historia, ljudteknik och sångensemble. Hahah, det var ju ganska mycket. Jag kommer med all säkerhet få fler imorgon. Kul.

Nea sov här och hon sa att jag lät jättemycket i sömnen. Nästa gång måste jag be henne spela in så jag hör hur jag låter. Hon väckte mig nån gång innan tolv och sedan drog vi till centrum. Vi tänkte åka in till stan, men sen kom vi på att ingen av oss hade pengar så det var inte lika roligt längre. Vidare till Donken och äta lunch och sedan hem till Nea. Där var vi ett bra tag innan vi blev skjutsade till mig igen för Nea hade inte tagit med sig sina saker när vi åkte iväg.

Jag tror fasen att jag ska gå och lägga mig snart. Jag är så fruktansvärt trött!

Kärlek,
Carro

0 kommentarer: